Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6217
Назва: Муніципальний маркетинг - як необхідна складова сучасного механізму місцевого самоврядування
Автори: Чучка, Іван Михайлович
Ключові слова: муніципальний маркетинг
місцеве самоврядування
маркетинг
Дата публікації: 2017
Видавництво: МДУ
Опис: Чучка І. М. Муніципальний маркетинг - як необхідна складова сучасного механізму місцевого самоврядування / І. М. Чучка // Управління економічними процесами: сучасні реалії і виклики : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 березня 2017 р.) / Відповідальний за випуск В. Ф. Проскура. – Мукачево, 2017. – С.220-221
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6217
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Municipal_marketing_as_a_necessary_component_of_a_modern_mechanism_of_local_self-government.pdfМуніципальний маркетинг - як необхідна складова сучасного механізму місцевого самоврядування710.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.