Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6217
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧучка, Іван Михайлович-
dc.date.accessioned2020-05-07T09:34:09Z-
dc.date.available2020-05-07T09:34:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6217-
dc.descriptionЧучка І. М. Муніципальний маркетинг - як необхідна складова сучасного механізму місцевого самоврядування / І. М. Чучка // Управління економічними процесами: сучасні реалії і виклики : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 березня 2017 р.) / Відповідальний за випуск В. Ф. Проскура. – Мукачево, 2017. – С.220-221en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмуніципальний маркетингen_US
dc.subjectмісцеве самоврядуванняen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleМуніципальний маркетинг - як необхідна складова сучасного механізму місцевого самоврядуванняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Municipal_marketing_as_a_necessary_component_of_a_modern_mechanism_of_local_self-government.pdfМуніципальний маркетинг - як необхідна складова сучасного механізму місцевого самоврядування710.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.