Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6244
Назва: Педагогічні умови формування професійної готовності майбутніх вчителів початкових класів до майбутньої діяльності
Автори: Менджул, Е. В.
Ключові слова: педагогічні умови
формування професійної готовності
майбутні вчителі початкових класів
майбутня діяльність
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні педагогічних умов і методики їх реалізації щодо формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів. Завдання дослідження: 1. Здійснити дефінітивний аналіз поняття «готовність до професійної діяльності майбутніх вчителів» та з’ясувати його структурно-компонентний склад. 2. Визначити критерії, показники та охарактеризувати рівні готовності майбутніх учителів до професійного діяльності. 3. Теоретично обґрунтувати педагогічні умови та розробити модель формування готовності до професійної діяльності у майбутніх учителів початкових класів.
Опис: Менджул Е. В. Педагогічні умови формування професійної готовності майбутніх вчителів початкових класів до майбутньої діяльності [Рукопис]: дипломна робота напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / Е. В. Менджул; наук.кер. Л. М. Фенчак . - Мукачево: МДУ, 2019. – 69с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6244
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogical _conditions_ for_ the_ formation_ of_ professional_ readiness_of _future_ primary_ school.pdfПедагогічні умови формування професійної готовності майбутніх вчителів початкових класів до майбутньої діяльності [Рукопис]: дипломна робота напр. підгот. 013 "Початкова освіта"573.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.