Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6245
Langanzeige der Metadaten
DC Element | Wert | Sprache |
---|---|---|
dc.contributor.author | Міговк, Марія Ернестівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-07T21:07:52Z | - |
dc.date.available | 2020-05-07T21:07:52Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6245 | - |
dc.description | Міговк М. Е. Особливості використання методу дискусії в управлінні закладом освіти [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 011 «Освітні, педагогічні науки» / М. Е. Міговк; наук.кер. І. І. Розман. - Мукачево: МДУ, 2019. – 75с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження: наукове обґрунтування ефективності управлінської діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі шляхом використання методу дискусії. Відповідно до мети визначено основні завдання дослідження: – охарактеризувати управління закладом освіти як систему; – проаналізувати сучасний стан управлінської діяльності у закладах освіти; – виділити особливості використання методу дискусії в управлінської діяльності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | метод дискусії | en_US |
dc.subject | управління закладом освіти | en_US |
dc.subject | дискусія як форма управління | en_US |
dc.title | Особливості використання методу дискусії в управлінні закладом освіти | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Enthalten in den Sammlungen: | Untitled |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Features _of _using _the _method _of _discussion_ in_ the_ management_ of _an _educational_ institution.pdf | Особливості використання методу дискусії в управлінні закладом освіти [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 011 «Освітні, педагогічні науки» | 1.41 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.