Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6259
Назва: Теоретичні підходи до поняття "спілкування" в психолого-педагогічній літературі
Автори: Черепаня, Наталія Іванівна
Лукач, М. І.
Ключові слова: поняття спілкування
психолого-педагогічна література
теоретичні підходи
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Опис: Черепаня Н. І. Теоретичні підходи до поняття "спілкування" в психолого-педагогічній літературі / Н. І. Черепаня, М. І. Лукач // Наука та освіта: актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-20 травня 2016 року / гол. ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево, 2016. – С.220-222
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6259
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theoretical_approaches_to_the_concept_of_communication_in_the_psychological_and_pedagogical_literature.pdfТеоретичні підходи до поняття "спілкування" в психолого-педагогічній літературі660.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.