Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6261
Назва: Використання логоритміки в усуненні порушень мовлення та рухової системи дітей
Автори: Мотичка, Ганна Павлівна
Ключові слова: використання логоритміки
порушень мовлення
рухова система дітей
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дипломної роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності використання логоритмічних занять в системі корекційної роботи. Для реалізації поставленої мети визначено такі задачі: 1. З’ясувати рівень розробки досліджуваної проблеми у лінгвістичній, психолінгвістичній, психолого-педагогічній, спеціальній, науковій та методичній літературі. 2. Охарактеризувати особливості використання логопедичної ритміки різними фахівцями у роботі з дітьми дошкільного віку 3. Визначити та дослідити рівень розвитку мовнорухової сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку. 4. Розробити та обґрунтувати зміст методики корекції мовнорухової системи дітей дошкільного віку
Опис: Мотичка Г. П. Використання логоритміки в усуненні порушень мовлення та рухової системи дітей [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / Г. П. Мотичка; наук.кер. Х. В. Барна. – Мукачево : МДУ, 2019. – 91с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6261
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ use_ of _logarithmics _in_ the _elimination _of _disorders_ of_ speech _and _motor_ system_of_ children.pdfВикористання логоритміки в усуненні порушень мовлення та рухової системи дітей [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта"597.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.