Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6261
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМотичка, Ганна Павлівна-
dc.date.accessioned2020-05-08T12:13:02Z-
dc.date.available2020-05-08T12:13:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6261-
dc.descriptionМотичка Г. П. Використання логоритміки в усуненні порушень мовлення та рухової системи дітей [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / Г. П. Мотичка; наук.кер. Х. В. Барна. – Мукачево : МДУ, 2019. – 91с.en_US
dc.description.abstractМета дипломної роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності використання логоритмічних занять в системі корекційної роботи. Для реалізації поставленої мети визначено такі задачі: 1. З’ясувати рівень розробки досліджуваної проблеми у лінгвістичній, психолінгвістичній, психолого-педагогічній, спеціальній, науковій та методичній літературі. 2. Охарактеризувати особливості використання логопедичної ритміки різними фахівцями у роботі з дітьми дошкільного віку 3. Визначити та дослідити рівень розвитку мовнорухової сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку. 4. Розробити та обґрунтувати зміст методики корекції мовнорухової системи дітей дошкільного вікуen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectвикористання логоритмікиen_US
dc.subjectпорушень мовленняen_US
dc.subjectрухова система дітейen_US
dc.titleВикористання логоритміки в усуненні порушень мовлення та рухової системи дітейen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_ use_ of _logarithmics _in_ the _elimination _of _disorders_ of_ speech _and _motor_ system_of_ children.pdfВикористання логоритміки в усуненні порушень мовлення та рухової системи дітей [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта"597.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.