Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6310
Titel: | Структурно-особистісні аспекти вивчення педагогічної персоналії |
Autoren: | Розман, Ірина Іллівна |
Stichwörter: | психолого-педагогічна література самоаналіз комплексний підхід послідовність вивчення людська особистість |
Erscheinungsdatum: | 2020 |
Herausgeber: | Дрогобич |
Zusammenfassung: | У cтаттi обгрунтовано потребу структурно-особистісного аналізу персонала, що дозволяє узагальнити науковий дocвід та спроектувати підxiд до послідовного вивчення ocoбиcтocтi. Зосереджено увагу на розвиток та становлення психосоциальної структури ocoбиcтocтi. Зазначено, що вплив на життя та творчий i професійний “портрет " персонала поповнюеться або взаемозаміщуується певними псичними рисами. Закцентовано увагу на те, що в дослідженнi педагогічного персонала необхідно особливу увагу приділити впливу темпераменту на розвиток окремого персонала. 3 'ясовано, що існуют і мотиві та стимули, які, з одного боку, характеризують спрямованістъ i ставлення особи до певного предмета, явища, соціального середовшца, з іншого, виступають рушійною силою до навчання, самоосвіти, творчої та iнших видів діяльності. Особлива увага зосереджена на послідовності вивчення, персоналії, коли дослідник опирається на документальні матеріали та спогади сучасників. |
Beschreibung: | Розман І. І. Структурно-особистісні аспекти вивчення педагогічної персоналії / І. І. Розман // Молодь і ринок : науково-педагогічний журнал. Дрогобич, 2020. -№1(180). С.89-93 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6310 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Structural_and_personal_aspects_of_the_study_of_pedagogical_personality.pdf | Структурно-особистісні аспекти вивчення педагогічної персоналії | 826.76 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.