Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6310
Назва: Структурно-особистісні аспекти вивчення педагогічної персоналії
Автори: Розман, Ірина Іллівна
Ключові слова: психолого-педагогічна література
самоаналіз
комплексний підхід
послідовність вивчення
людська особистість
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дрогобич
Короткий огляд (реферат): У cтаттi обгрунтовано потребу структурно-особистісного аналізу персонала, що дозволяє узагальнити науковий дocвід та спроектувати підxiд до послідовного вивчення ocoбиcтocтi. Зосереджено увагу на розвиток та становлення психосоциальної структури ocoбиcтocтi. Зазначено, що вплив на життя та творчий i професійний “портрет " персонала поповнюеться або взаемозаміщуується певними псичними рисами. Закцентовано увагу на те, що в дослідженнi педагогічного персонала необхідно особливу увагу приділити впливу темпераменту на розвиток окремого персонала. 3 'ясовано, що існуют і мотиві та стимули, які, з одного боку, характеризують спрямованістъ i ставлення особи до певного предмета, явища, соціального середовшца, з іншого, виступають рушійною силою до навчання, самоосвіти, творчої та iнших видів діяльності. Особлива увага зосереджена на послідовності вивчення, персоналії, коли дослідник опирається на документальні матеріали та спогади сучасників.
Опис: Розман І. І. Структурно-особистісні аспекти вивчення педагогічної персоналії / І. І. Розман // Молодь і ринок : науково-педагогічний журнал. Дрогобич, 2020. -№1(180). С.89-93
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6310
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Structural_and_personal_aspects_of_the_study_of_pedagogical_personality.pdfСтруктурно-особистісні аспекти вивчення педагогічної персоналії826.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.