Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6321
Назва: | Дидактичні умови формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності |
Автори: | Роман, Андріана Вікторівна |
Ключові слова: | дидактичні умови формування самооцінки молодші школярі навчання |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | Метою дослідження є визначення й теоретичне обґрунтування дидактичних умов, що сприяють формуванню самооцінки молодших школярів у процесі навчання. Відповідно до мети визначені такі завдання дослідження: 1. Розкрити на основі вивчення й аналізу філософської і психологопедагогічної літератури теоретичні підходи до аналізу самооцінки. 2. З’ясувати можливості спільної навчальної діяльності у формуванні самооцінки молодших школярів. 3. Визначити та обґрунтувати дидактичні умови, що сприяють формуванню самооцінки молодших школярів у процесі їхнього навчання. 4. Експериментально перевірити вплив визначених дидактичних умов на процес формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності. |
Опис: | Роман А. В. Дидактичні умови формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / А. В. Роман; наук.кер. М. В. Горват. - Мукачево: МДУ, 2019. – 93с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6321 |
Розташовується у зібраннях: | Untitled |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Didactic _conditions_ for_ the_formation_ of_self-esteem _of_ junior_students_ in _educational_ activities.pdf | Дидактичні умови формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" | 625.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.