Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6321
Назва: Дидактичні умови формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності
Автори: Роман, Андріана Вікторівна
Ключові слова: дидактичні умови
формування самооцінки
молодші школярі
навчання
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є визначення й теоретичне обґрунтування дидактичних умов, що сприяють формуванню самооцінки молодших школярів у процесі навчання. Відповідно до мети визначені такі завдання дослідження: 1. Розкрити на основі вивчення й аналізу філософської і психологопедагогічної літератури теоретичні підходи до аналізу самооцінки. 2. З’ясувати можливості спільної навчальної діяльності у формуванні самооцінки молодших школярів. 3. Визначити та обґрунтувати дидактичні умови, що сприяють формуванню самооцінки молодших школярів у процесі їхнього навчання. 4. Експериментально перевірити вплив визначених дидактичних умов на процес формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності.
Опис: Роман А. В. Дидактичні умови формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / А. В. Роман; наук.кер. М. В. Горват. - Мукачево: МДУ, 2019. – 93с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6321
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Didactic _conditions_ for_ the_formation_ of_self-esteem _of_ junior_students_ in _educational_ activities.pdfДидактичні умови формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта"625.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.