Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6322
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРябець, Діана Василівна-
dc.date.accessioned2020-05-12T13:21:08Z-
dc.date.available2020-05-12T13:21:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6322-
dc.descriptionРябець Д. В. Формування дослідницької компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / Д. В. Рябець; наук.кер. Т. І. Молнар. - Мукачево: МДУ, 2019. – 83с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження – обґрунтувати модель формування дослідницької компетентності майбутніх учителів початкової школи та експериментально перевірити її ефективність. Для досягнення мети передбачалося виконання наступних завдань: 1) здійснити аналіз поняття «дослідницька компетентність» у психолого-педагогічній літературі; 2) визначити структуру дослідницької компетентності; 3) обґрунтувати систему діагностики рівнів сформованості дослідницької компетентності майбутніх учителів початкової школи; 4) експериментально перевірити ефективність моделі формування дослідницької компетентності студентівen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectкомпетентністьі майбутніх учителівen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectфахові підготовкиen_US
dc.titleФормування дослідницької компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовкиen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation _of_ research_ competence _of_ future _primary_ school_ teachers_ in_ the_ process _of _professional_ training.pdfФормування дослідницької компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта"589.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.