Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавко, Діана Юріївна-
dc.date.accessioned2020-05-12T13:36:57Z-
dc.date.available2020-05-12T13:36:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6323-
dc.descriptionСавко Д. Ю. Педагогічні умови формування естетичної культури у майбутніх учителів початкових класів [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / Д. Ю. Савко; наук.кер. Н. Ю. Брижак. - Мукачево: МДУ, 2019. – 71с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці дієвості педагогічних умов формування естетичної культури майбутніх учителів початкової школи. Відповідно до мети визначені такі завдання дослідження: 1. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури визначити ступінь розробленості проблеми. 2. Розкрити сутність і структуру естетичної культури майбутнього вчителя початкових класів у контексті проблеми естетичного розвитку особистості та визначити критерії, показники й рівні її сформованості. 3. Теоретично обґрунтувати педагогічні умови, що забезпечують дієвість формування естетичної культури у майбутніх учителів початкових класів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectестетична культураen_US
dc.subjectмайбутні учителіen_US
dc.subjectпочаткові класиen_US
dc.titleПедагогічні умови формування естетичної культури у майбутніх учителів початкових класівen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedagogical _conditions _for_ the _formation_ of_ aesthetic_ culture_ in_ future_ primary_ school _teachers.pdfПедагогічні умови формування естетичної культури у майбутніх учителів початкових класів [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта"584.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.