Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6324
Назва: Педагогічні умови формування у дітей 6 – 7 років довірливого ставлення до дорослих
Автори: Савчук, Марина Михайлівна
Ключові слова: довірливе ставлення
педагогічні умови
діти
навчальний заклад
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – на основі аналізу наукових джерел з проблеми довіри як базової потреби людини теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов та методів формування у дітей молодшого шкільного віку довірливого ставлення до дорослих. Завдання дослідження: 1. Шляхом теоретичного аналізу обґрунтувати феноменологію і розкрити сутність та структуру довірливого ставлення молодших школярів до дорослих. 2. Встановити чинники впливу на формування у дітей 6-7 років довірливого ставлення до дорослих. 3. Визначити педагогічні умови та доцільні методи формування у дітей молодшого шкільного віку довірливого ставлення до дорослих у сім’ї і навчальному закладі, експериментально перевірити їх ефективність.
Опис: Савчук М. М. Педагогічні умови формування у дітей 6 – 7 років довірливого ставлення до дорослих [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 8.010101 "Початкова освіта" / М. М. Савчук; наук.кер. М. В.Горват. - Мукачево: МДУ, 2019. – 106с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6324
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogical _conditions_ of_ formation_ of_ trusting_ attitude_ to_ adults_ in _children_ aged_ 6 - 7_ years.pdfПедагогічні умови формування у дітей 6 – 7 років довірливого ставлення до дорослих [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 8.010101 "Початкова освіта"742.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.