Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6329
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСливка, Ольга Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-05-12T15:36:27Z-
dc.date.available2020-05-12T15:36:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6329-
dc.descriptionСливка О. В. Розвиток духовної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / О. В. Сливка; наук.кер. О. Й. Курило. – Мукачево : МДУ, 2019. – 87с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження: теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити модель розвитку духовної культури майбутніх вихователів ЗДО у закладах вищої освіти. Відповідно до мети дослідження визначено такі завдання: 1. На основі аналізу філософської та психолого-педагогічної літератури обґрунтувати поняття «духовна культура». 2. Розкрити сутність і зміст духовної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. 3. Визначити педагогічні умови розвитку духовної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у вищій школі. 4. Розробити та перевірити ефективність моделі розвитку духовної культури майбутніх вихователів ЗДО в умовах закладів вищої освіти.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectрозвиток духовної культуриen_US
dc.subjectмайбутні вихователіen_US
dc.subjectзакладиen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.titleРозвиток духовної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освітиen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Development _of_ spiritual_ culture_ of_ future _educators_ of _preschool _institutions.pdfРозвиток духовної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта"636.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.