Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6357
Titel: | Розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку у спілкуванні з вихователем |
Autoren: | Тиглі, Катерина Ярославівна |
Stichwörter: | пізнавальна активность дітей дошкільний вік спілкування з вихователем |
Erscheinungsdatum: | 2019 |
Herausgeber: | МДУ |
Zusammenfassung: | Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальному вивченні психологічних особливостей розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку в залежності від стилю спілкування вихователя з ними. Предмет дослідження - психологічні особливості розвитку пізнавальної активності дітей-дошкільників у спілкуванні з вихователем. Для досягнення мети дослідження були поставлені та послідовно розв’язані такі завдання: 1. Здійснити теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми пізнавальної активності особистості та особливостей її розвитку в дошкільному віці. 2. Визначити критерії та показники розвитку пізнавальної активності дітей молодшого та старшого дошкільного віку. 3. Експериментально перевірити вплив стилю спілкування вихователів з дітьми дошкільного віку на прояви їх пізнавальної активності. |
Beschreibung: | Тиглі К. Я. Розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку у спілкуванні з вихователем [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / К. Я. Тиглі; наук.кер. Н. І. Черепаня – Мукачево : МДУ, 2019. – 82с. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6357 |
Enthalten in den Sammlungen: | Untitled |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Development _of _cognitive _activity_ of_ preschool_ children_ in _communication_ with_the_ educator.pdf | Розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку у спілкуванні з вихователем [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" | 624.09 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.