Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6366
Назва: Особливості споживчого та промислового маркетингу
Автори: Ласло, В. В.
Лендєл, Олег Дмитрович
Ключові слова: споживчий маркетинг
промисловий маркетинг
маркетинг
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Опис: Ласло В. В. Особливості споживчого та промислового маркетингу / В. В. Ласло, О. Д. Лендєл // Наука та освіта: актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-20 травня 2016 року / гол. ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево, 2016. – С.289-291
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6366
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_of_consumer_and_industrial_marketing.pdfОсобливості споживчого та промислового маркетингу730.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.