Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6367
Название: Маркетинг взаємовідносин в діяльності роздрібних торговельних підприємств
Авторы: Лендєл, Олег Дмитрович
Підгорна, Ю. В.
Ключевые слова: маркетинг взаємовідносин
торговельні підприємства
роздрібні підприємства
Дата публикации: 2016
Издательство: МДУ
Описание: Лендєл О. Д. Маркетинг взаємовідносин в діяльності роздрібних торговельних підприємств / О. Д. Лендєл, Ю. В. Підгорна // Наука та освіта: актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-20 травня 2016 року / гол. ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево, 2016. – С.291-293
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6367
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Relationship_marketing_in_the_activities_of_retail_trade_enterprises.pdfМаркетинг взаємовідносин в діяльності роздрібних торговельних підприємств660.57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.