Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6367
Назва: Маркетинг взаємовідносин в діяльності роздрібних торговельних підприємств
Автори: Лендєл, Олег Дмитрович
Підгорна, Ю. В.
Ключові слова: маркетинг взаємовідносин
торговельні підприємства
роздрібні підприємства
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Опис: Лендєл О. Д. Маркетинг взаємовідносин в діяльності роздрібних торговельних підприємств / О. Д. Лендєл, Ю. В. Підгорна // Наука та освіта: актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-20 травня 2016 року / гол. ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево, 2016. – С.291-293
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6367
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Relationship_marketing_in_the_activities_of_retail_trade_enterprises.pdfМаркетинг взаємовідносин в діяльності роздрібних торговельних підприємств660.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.