Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6375
Title: The role of marketing planning as an organizational and management process in enterprise development
Authors: Popovych, O. P.
Попович, Олеся Петрівна
Keywords: marketing planning
management process
enterprise development
планування маркетингу
процес управління
розвиток підприємства
Issue Date: 2020
Publisher: МДУ
Description: Popovych O. P. The role of marketing planning as an organizational and management process in enterprise development / O. P. Popovych // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 6-7 квітня 2020 р. ) / Відповідальний за випуск О. В. Феєр. - Мукачево: МДУ, 2020. - С.124-126
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6375
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
The_role_of_marketing_planning_as_an_organizational_and_management_process_in_enterprise_development.pdfThe role of marketing planning as an organizational and management process in enterprise development828.4 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!