Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6391
Title: Формування основ художньо-естетичної культури вихованців закладів дошкільної освіти засобами народної творчості
Authors: Трещула, Мирослава Василівна
Keywords: художньо-естетична культура
вихованці закладів дошкільної освіти
народна творчість
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Мета дослідження: науково обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити методику формування основ художньоестетичної культури вихованців закладів дошкільної освіти засобами НДУМ. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. Проаналізувати стан розробленості проблеми художньоестетичного виховання дітей старшого дошкільного віку у закладах дошкільної освіти. 2. Дослідити виховний потенціал НДУМ з огляду на вікові особливості та визначити його роль у формуванні основ художньо-естетичної культури старших дошкільників. 3. Теоретично обґрунтувати критерії, показники і рівні сформованості основ художньо-естетичної культури старших дошкільників. 4. Спроектувати та експериментально перевірити модель формування основ художньо-естетичної культури старших дошкільників засобами НДУМ.
Description: Трещула М. В. Формування основ художньо-естетичної культури вихованців закладів дошкільної освіти засобами народної творчості [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / М. В. Трещула; наук.кер. О. Й. Курило. – Мукачево : МДУ, 2019. – 95с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6391
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation_ of _bases _of_art _and_ aesthetic_ culture_ of_ pupils _of_ establishments _of_ preschool _education _by _means _of_ national_ creativity.pdfФормування основ художньо-естетичної культури вихованців закладів дошкільної освіти засобами народної творчості [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта"640.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.