Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6408
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧекан, Каріна Василівна-
dc.date.accessioned2020-05-15T19:18:27Z-
dc.date.available2020-05-15T19:18:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6408-
dc.descriptionЧекан К. В. Особливості управління закладами загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 011 «Освітні, педагогічні науки» / К. В. Чекан; наук.кер. Н. В. Лалак. – Мукачево : МДУ, 2019. – 99с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження – розкрити організаційно-методичні засади управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання. Реалізація поставленої мети передбачала виконання таких завдань: 1. Провести ретроспективний аналіз досліджуваної проблеми та охарактеризувати основні поняття дослідження. 2. Проаналізувати законодавчі та нормативно-правові засади інклюзивного навчання. 3. Визначити роль менеджера в управлінні закладом загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання. 4. Розробити циклограму роботи адміністрації навчального закладу з проблеми створення освітнього середовища для дітей з ООП (на прикладі Мукачівської ЗОШ І-ІІІ ст. №7).en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectособливості управлінняen_US
dc.subjectзаклади загальної середньої освітиen_US
dc.subjectінклюзивна форма навчанняen_US
dc.titleОсобливості управління закладами загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчанняen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Features_of_ management_ of_ general _secondary _education_ institutions_ with_ an_ inclusive_ form _of _education.pdfОсобливості управління закладами загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання601.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.