Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6410
Назва: Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до організації навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями
Автори: Чорей, Ірина Василівна
Ключові слова: підготовка майбутнього вчителя
початкова школа
навчально-виховна робота
гіперактивні учні
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження полягає у визначенні змісту, форм та методів підготовки майбутніх вчителів початкової школи до організації навчальновиховної роботи з гіперактивними учнями. Для реалізації мети дипломної роботи нами сформульовані наступні завдання: 1. Розкрити сутність синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю та особливості його подолання в учнів молодшого шкільного віку. 2. Проаналізувати стан професійної готовності майбутніх вчителів початкової школи до організації навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями молодшого шкільного віку. 3. Проаналізувати критерії, показники та рівні готовності майбутніх вчителів початкової школи до організації навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями молодшого шкільного віку. 4. Визначити зміст, форми та методи підготовки майбутніх вчителів початкової школи до організації навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями.
Опис: Чорей І. В. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до організації навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 8.01010201 "Початкова освіта" / І. В. Чорей; наук.кер. С. Г. Гавришко. - Мукачево: МДУ, 2019. – 72с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6410
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_of_ preparation _of_ the_ future_ primary _school_ teacher_ for_ the _organization _of _educational _work_ with_ hyperactive_ students.pdfОсобливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до організації навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 8.01010201 "Початкова освіта"612.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.