Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6432
Titel: | Підготовка майбутніх учителів початкових класів до інтерактивного навчання молодших школярів |
Autoren: | Шумаєва, Галина Іванівна |
Stichwörter: | підготовка майбутніх учителів початкові класи інтерактивне навчання молодші школярі |
Erscheinungsdatum: | 2019 |
Herausgeber: | МДУ |
Zusammenfassung: | Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкових класів до інтерактивного навчання молодших школярів. Для досягнення поставленої мети визначено такі завдання: 1) розкрити сутність інтерактивного навчання як особливої моделі педагогічної взаємодії; 2) окреслити вимоги до вчителя у процесі інтерактивного навчання молодших школярів; 3) виявити компоненти, критерії, показники і рівні готовності майбутніх педагогів до застосування інтерактивних технологій, апробувати методику діагностики цієї готовності; 4) експериментально перевірити ефективність педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкових класів до інтерактивного навчання молодших школярів. |
Beschreibung: | Шумаєва Г. І. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до інтерактивного навчання молодших школярів [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / Г. І. Шумаєва; наук.кер. Т. І. Молнар. - Мукачево: МДУ, 2019. – 82с. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6432 |
Enthalten in den Sammlungen: | Untitled |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Preparation _of _future_ primary_ school_ teachers_ for_ interactive_ learning_ of_ primary _school_ students.pdf | Підготовка майбутніх учителів початкових класів до інтерактивного навчання молодших школярів [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" | 596.83 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.