Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6554
Название: Необхідність використання маркетингової інформаційної системи на підприємстві
Авторы: Гаврилець, Олеся Василівна
Ковальчук, Д.
Ключевые слова: підприємницька діяльність
маркетингова інформаційна система
управління підприємством
інформаційні технології
Дата публикации: 2020
Издательство: МДУ
Описание: Гаврилець О. В. Необхідність використання маркетингової інформаційної системи на підприємстві / О. В. Гаврилець, Д. Ковальчук // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 травня 2020 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – С.285-286
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6554
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_need_to_use_a_marketing_information_system_in_the_enterprise.pdfНеобхідність використання маркетингової інформаційної системи на підприємстві899.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.