Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6554
Назва: Необхідність використання маркетингової інформаційної системи на підприємстві
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Ковальчук, Д.
Ключові слова: підприємницька діяльність
маркетингова інформаційна система
управління підприємством
інформаційні технології
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Гаврилець О. В. Необхідність використання маркетингової інформаційної системи на підприємстві / О. В. Гаврилець, Д. Ковальчук // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 травня 2020 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – С.285-286
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6554
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_need_to_use_a_marketing_information_system_in_the_enterprise.pdfНеобхідність використання маркетингової інформаційної системи на підприємстві899.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.