Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6554
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.contributor.authorКовальчук, Д.-
dc.date.accessioned2020-05-30T14:33:09Z-
dc.date.available2020-05-30T14:33:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6554-
dc.descriptionГаврилець О. В. Необхідність використання маркетингової інформаційної системи на підприємстві / О. В. Гаврилець, Д. Ковальчук // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 травня 2020 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – С.285-286en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectпідприємницька діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингова інформаційна системаen_US
dc.subjectуправління підприємствомen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.titleНеобхідність використання маркетингової інформаційної системи на підприємствіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_need_to_use_a_marketing_information_system_in_the_enterprise.pdfНеобхідність використання маркетингової інформаційної системи на підприємстві899.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.