Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6555
Titel: Оцінка ефективності рекламних заходів підприємства
Autoren: Гаврилець, Олеся Василівна
Бобинець, С.
Stichwörter: рекламні заходи
реклама
ефективність реклами
Erscheinungsdatum: 2020
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Гаврилець О. В. Оцінка ефективності рекламних заходів підприємства / О. В. Гаврилець, С. Бобинець // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 травня 2020 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – С.287-288
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6555
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Evaluation_of_the_effectiveness_of_advertising_activities_of_the_enterprise.pdfОцінка ефективності рекламних заходів підприємства897.49 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.