Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6555
Назва: Оцінка ефективності рекламних заходів підприємства
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Бобинець, С.
Ключові слова: рекламні заходи
реклама
ефективність реклами
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Гаврилець О. В. Оцінка ефективності рекламних заходів підприємства / О. В. Гаврилець, С. Бобинець // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 травня 2020 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – С.287-288
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6555
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Evaluation_of_the_effectiveness_of_advertising_activities_of_the_enterprise.pdfОцінка ефективності рекламних заходів підприємства897.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.