Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/65
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2007-07-19T12:40:25Z | - |
dc.date.available | 2007-07-19T12:40:25Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.issn | 2072-4772 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/65 | - |
dc.description.abstract | Художній образ у навчальній взаємодії учня з вчителем. Актуальність вивчення сугестивності художнього образу полягає в тому, що він породжує систему додаткових образів, пов'язуючи у цілісність досвід учня і здобуток поетичного замислу автора твору. У статті розглянуто методику аналізу художнього твору з позиції сприймання його учнем. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Київ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Том X;Випуск 26 | - |
dc.subject | навчальне спілкування | en_US |
dc.subject | навчальна взаємодія | en_US |
dc.subject | сугестивний вплив | en_US |
dc.subject | художній образ | en_US |
dc.subject | асоціативне сприймання | en_US |
dc.title | Художній образ у навчальній взаємодії учня з вчителем | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Художній образ.pdf | Художній образ у навчальній взаємодії учня з вчителем | 274.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.