Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/65
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2007-07-19T12:40:25Z-
dc.date.available2007-07-19T12:40:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.issn2072-4772-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/65-
dc.description.abstractХудожній образ у навчальній взаємодії учня з вчителем. Актуальність вивчення сугестивності художнього образу полягає в тому, що він породжує систему додаткових образів, пов'язуючи у цілісність досвід учня і здобуток поетичного замислу автора твору. У статті розглянуто методику аналізу художнього твору з позиції сприймання його учнем.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКиївen_US
dc.relation.ispartofseriesТом X;Випуск 26-
dc.subjectнавчальне спілкуванняen_US
dc.subjectнавчальна взаємодіяen_US
dc.subjectсугестивний впливen_US
dc.subjectхудожній образen_US
dc.subjectасоціативне сприйманняen_US
dc.titleХудожній образ у навчальній взаємодії учня з вчителемen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Художній образ.pdfХудожній образ у навчальній взаємодії учня з вчителем274.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.