Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/65Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - | 
| dc.date.accessioned | 2007-07-19T12:40:25Z | - | 
| dc.date.available | 2007-07-19T12:40:25Z | - | 
| dc.date.issued | 2014 | - | 
| dc.identifier.issn | 2072-4772 | - | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/65 | - | 
| dc.description.abstract | Художній образ у навчальній взаємодії учня з вчителем. Актуальність вивчення сугестивності художнього образу полягає в тому, що він породжує систему додаткових образів, пов'язуючи у цілісність досвід учня і здобуток поетичного замислу автора твору. У статті розглянуто методику аналізу художнього твору з позиції сприймання його учнем. | en_US | 
| dc.language.iso | other | en_US | 
| dc.publisher | Київ | en_US | 
| dc.relation.ispartofseries | Том X;Випуск 26 | - | 
| dc.subject | навчальне спілкування | en_US | 
| dc.subject | навчальна взаємодія | en_US | 
| dc.subject | сугестивний вплив | en_US | 
| dc.subject | художній образ | en_US | 
| dc.subject | асоціативне сприймання | en_US | 
| dc.title | Художній образ у навчальній взаємодії учня з вчителем | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| Розташовується у зібраннях: | Статті | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Художній образ.pdf | Художній образ у навчальній взаємодії учня з вчителем | 274.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

