Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6688
Titel: | Формування готовності студентів до використання технології ігрової діяльності у процесі навчання молодших школярів |
Autoren: | Кузьма-Качур, Марія Іванівна Горват, Маріанна Василівна Кайс, М. І. |
Stichwörter: | професійна підготовка готовність технологія ігрової діяльності дидактична гра компоненти готовності |
Erscheinungsdatum: | 2020 |
Herausgeber: | МДУ |
Zusammenfassung: | У статті розкрито особливості підходу до вирішення проблеми формування готовності майбутніх вчителів щодо застосування ігрової технології на уроках у початковій школі. З’ясовано сутність ігрової технології та визначено перелік професійно важливих якостей педагога щодо застосування дидактичних ігор. Запропоновано і описано модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до використання технологій ігрової діяльності в освітньому процесі початкової школи. |
Beschreibung: | Кузьма-Качур М. І. Формування готовності студентів до використання технології ігрової діяльності у процесі навчання молодших школярів / М. І. Кузьма-Качур, М. І. Горват, М. І. Кайс // Міжнародний науковий журнал «Освіта і наука» / ред. кол.: Т. Д. Щербан (гол. ред.); заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові, 2020. – Вип. 1(28). – С.69-74 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6688 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Formation_of_students'_readiness_to_use_the_technology_of_play_activities_in_the_process_of_teaching_junior_students.pdf | Формування готовності студентів до використання технології ігрової діяльності у процесі навчання молодших школярів | 1.11 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.