Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузьма-Качур, Марія Іванівна-
dc.contributor.authorГорват, Маріанна Василівна-
dc.contributor.authorШелельо, А. В.-
dc.date.accessioned2020-06-10T09:34:44Z-
dc.date.available2020-06-10T09:34:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6689-
dc.descriptionКузьма-Качур М. І. Формування предметної компетентності майбутніх учителів початкової школи з анатомії та фізіології людини: загальні підходи / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, А. В. Шелельо // Міжнародний науковий журнал «Освіта і наука» / ред. кол.: Т. Д. Щербан (гол. ред.); заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові, 2020. – Вип. 1(28). – С.74-78en_US
dc.description.abstractУ статті наведено теоретичні питання щодо формування предметної компетентності майбутніх учителів початкових класів із анатомії та фізіології людини. Авторами обґрунтовано сучасні підходи до формування предметної компетентності майбутніх учителів із анатомії та фізіології людини в процесі професійної підготовки: системний, синергетичний, компетентнісний та діяльнісний.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectкомпетентності з анатомії та фізіології людини майбутнього вчителя початкової школиen_US
dc.titleФормування предметної компетентності майбутніх учителів початкової школи з анатомії та фізіології людини: загальні підходиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation_of_subject_competence_of_future_teachers_of_primary_school_in_human_anatomy_and_physiology_general_approaches.pdfФормування предметної компетентності майбутніх учителів початкової школи з анатомії та фізіології людини: загальні підходи1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.