Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6692
Назва: Принципи формування арт-терапевтичної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва
Автори: Куцин, Еріка Карлівна
Ключові слова: арт-терапевтична компетенція
комунікативна компетенція майбутнього вчителя музики
педагогічні умови
принципи арт-терапевтичної компетенції
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються принципи формування арт-терапевтичної компетенції майбутніх вчителів музики. Розкривається специфіка організації колективної музичновиконавської діяльності, яка полягає у створенні системи комунікації, заснованої на принципі ціннісного взаємодії між суб'єктами осягнення музичного мистецтва. Визначено мету арттерапевтичної компетенції в процесі професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, конкретизовані методологічні підходи і принципи його реалізації
Опис: Куцин Е. К. Принципи формування арт-терапевтичної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Е. К. Куцин // Міжнародний науковий журнал «Освіта і наука» / ред. кол.: Т. Д. Щербан (гол. ред.); заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ; Гуманістично природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові, 2020. – Вип. 1(28). – С.85-89
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6692
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Principles_of_formation_of_art-therapeutic_competence_of_future_teachers_of_music_art.pdfПринципи формування арт-терапевтичної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.