Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6717
Назва: Сучасна концепція профільного навчання
Автори: Барчі, Беата Василівна
Мишко, Л.Ю.
Ключові слова: індивідуальні особливості
особистісно-орієнтоване навчання
спрямованість особистості
модернізація школи
профільна школа
диференціація
допрофільне навчання
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У новій концепції під профільним навчанням розуміють «вид диференціації й індивідуалізації навчання, що дає змогу за рахунок змін у структурі, змісті й організації освітнього процесу повніше враховувати інтереси, нахили і здібності учнів, їх можливості, створювати умови для навчання старшокласників відповідно до їхніх освітніх і професійних інтересів і намірів щодо соціального і професійного самовизначення».
Опис: Барчі Б.В. Сучасна концепція профільного навчання / Б.В. Барчі,Л.Ю. Мишко // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип.1(5). – С. 12-16
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6717
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modern_concept_of_specialized_training.pdfСучасна концепція профільного навчання971.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.