Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6718
Название: Компоненти готовності майбутніх вчителів початкової школи до формування природознавчої компетентності молодших школярів
Авторы: Богдан, М.В.
Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Ключевые слова: компоненти готовності: мотиваційний, когнітивний, практичний
комунікативний
готовність
Дата публикации: 2020
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються наукові підходи до проблеми професійної компетентності майбутніх учителів до формування природознавчої компетентності молодших школярів. Автори описують компоненти готовності: мотиваційний, когнітивний, практичний, комунікативний та вказують на важливості їх комплексного забезпечення.
Описание: Богдан М.В. Компоненти готовності майбутніх вчителів початкової школи до формування природознавчої компетентності молодших школярів / М.В. Богдан, М.І. Кузьма-качур // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип.1(5). – С. 16-20
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6718
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Components_of_readiness_of_future_primary_school_teachers_to_form_natural_science_competence_of_junior_schoolchildren.pdfКомпоненти готовності майбутніх вчителів початкової школи до формування природознавчої компетентності молодших школярів971.54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.