Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6718
Назва: | Компоненти готовності майбутніх вчителів початкової школи до формування природознавчої компетентності молодших школярів |
Автори: | Богдан, М.В. Кузьма-Качур, Марія Іванівна |
Ключові слова: | компоненти готовності: мотиваційний, когнітивний, практичний комунікативний готовність |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються наукові підходи до проблеми професійної компетентності майбутніх учителів до формування природознавчої компетентності молодших школярів. Автори описують компоненти готовності: мотиваційний, когнітивний, практичний, комунікативний та вказують на важливості їх комплексного забезпечення. |
Опис: | Богдан М.В. Компоненти готовності майбутніх вчителів початкової школи до формування природознавчої компетентності молодших школярів / М.В. Богдан, М.І. Кузьма-качур // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип.1(5). – С. 16-20 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6718 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Components_of_readiness_of_future_primary_school_teachers_to_form_natural_science_competence_of_junior_schoolchildren.pdf | Компоненти готовності майбутніх вчителів початкової школи до формування природознавчої компетентності молодших школярів | 971.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.