Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6718
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Богдан, М.В. | - |
dc.contributor.author | Кузьма-Качур, Марія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-12T16:55:09Z | - |
dc.date.available | 2020-06-12T16:55:09Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6718 | - |
dc.description | Богдан М.В. Компоненти готовності майбутніх вчителів початкової школи до формування природознавчої компетентності молодших школярів / М.В. Богдан, М.І. Кузьма-качур // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип.1(5). – С. 16-20 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядаються наукові підходи до проблеми професійної компетентності майбутніх учителів до формування природознавчої компетентності молодших школярів. Автори описують компоненти готовності: мотиваційний, когнітивний, практичний, комунікативний та вказують на важливості їх комплексного забезпечення. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | компоненти готовності: мотиваційний, когнітивний, практичний | en_US |
dc.subject | комунікативний | en_US |
dc.subject | готовність | en_US |
dc.title | Компоненти готовності майбутніх вчителів початкової школи до формування природознавчої компетентності молодших школярів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Components_of_readiness_of_future_primary_school_teachers_to_form_natural_science_competence_of_junior_schoolchildren.pdf | Компоненти готовності майбутніх вчителів початкової школи до формування природознавчої компетентності молодших школярів | 971.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.