Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6836
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСаган, Олена Валеріївна-
dc.contributor.authorГаран, Марина Сергіївна-
dc.contributor.authorЛіба, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-06-19T08:16:04Z-
dc.date.available2020-06-19T08:16:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6836-
dc.descriptionСаган О. В. Формування методико-інформатичної компетентності вчителя початкових класів / О. В. Саган, М. С. Гаран, О. М. Ліба // Information Technologies and Learning Tools. – K., 2018. – Vol. 65, № 3. – P. 304-315en_US
dc.description.abstractРетроспективний аналіз викладання інформатики доводить, що стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій змінює соціальний попит суспільства на рівень інформатичної компетентності його членів. Розширення спектру застосування цифрових технологій впливає на необхідність формування відповідних компетенцій сучасної людини. Освітня реформа в Україні регламентує якісні зміни у кожній ланці освіти. Оновлення навчальних програм з інформатики для початкової школи вимагає перегляду освітніх програм підготовки вчителя початкових класів, зокрема у світлі формування його методико-інформатичної компетентності. Аналіз навчальних планів вишів України засвідчив про застарілий зміст дисциплін, які є базовими для формування досліджуваного феномену. Розв’язання проблеми автори вбачають в трансформації методичної системи, мета якої визначається через реалізацію завдань інформатичної освіти. У статті обґрунтовується необхідність узгодження змістового наповнення освітньої програми підготовки вчителя початкових класів і змісту навчальної програми з інформатики для початкових класів, осучаснення засобів, методів і форм навчання. Такі якісні зміни впливають і на перелік очікуваних результатів, які висуваються до рівня сформованості методико-інформатичної компетентності педагога. Авторами виділено компоненти досліджуваного утворення (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, професійно-педагогічний), а також основні чинники, які якісно впливають на його формування (персоніфікація, «навчання на основі майстерності», особистісна відповідальність за результати навчання, колективно-розподіляюче середовище). У статті описано механізм функціонування методичної системи через реалізацію змішаного навчання (blended learninq), розробку посібників з інформатики і методики навчання інформатики в початкових класах, зміст яких доповнюється й оновлюється залежно від вимог щодо рівня сформованості методико-інформатичної компетентності вчителя.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКиївen_US
dc.subjectінформатикаen_US
dc.subjectучитель початкових класівen_US
dc.subjectметодична системаen_US
dc.subjectметодико- інформатична компетентністьen_US
dc.titleФормування методико-інформатичної компетентності вчителя початкових класівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation_of_methodological_and_informational_competence_of_primary_school_teachers.pdfФормування методико-інформатичної компетентності вчителя початкових класів894.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.