Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6836
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Саган, Олена Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Гаран, Марина Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Ліба, Оксана Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-19T08:16:04Z | - |
dc.date.available | 2020-06-19T08:16:04Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6836 | - |
dc.description | Саган О. В. Формування методико-інформатичної компетентності вчителя початкових класів / О. В. Саган, М. С. Гаран, О. М. Ліба // Information Technologies and Learning Tools. – K., 2018. – Vol. 65, № 3. – P. 304-315 | en_US |
dc.description.abstract | Ретроспективний аналіз викладання інформатики доводить, що стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій змінює соціальний попит суспільства на рівень інформатичної компетентності його членів. Розширення спектру застосування цифрових технологій впливає на необхідність формування відповідних компетенцій сучасної людини. Освітня реформа в Україні регламентує якісні зміни у кожній ланці освіти. Оновлення навчальних програм з інформатики для початкової школи вимагає перегляду освітніх програм підготовки вчителя початкових класів, зокрема у світлі формування його методико-інформатичної компетентності. Аналіз навчальних планів вишів України засвідчив про застарілий зміст дисциплін, які є базовими для формування досліджуваного феномену. Розв’язання проблеми автори вбачають в трансформації методичної системи, мета якої визначається через реалізацію завдань інформатичної освіти. У статті обґрунтовується необхідність узгодження змістового наповнення освітньої програми підготовки вчителя початкових класів і змісту навчальної програми з інформатики для початкових класів, осучаснення засобів, методів і форм навчання. Такі якісні зміни впливають і на перелік очікуваних результатів, які висуваються до рівня сформованості методико-інформатичної компетентності педагога. Авторами виділено компоненти досліджуваного утворення (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, професійно-педагогічний), а також основні чинники, які якісно впливають на його формування (персоніфікація, «навчання на основі майстерності», особистісна відповідальність за результати навчання, колективно-розподіляюче середовище). У статті описано механізм функціонування методичної системи через реалізацію змішаного навчання (blended learninq), розробку посібників з інформатики і методики навчання інформатики в початкових класах, зміст яких доповнюється й оновлюється залежно від вимог щодо рівня сформованості методико-інформатичної компетентності вчителя. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Київ | en_US |
dc.subject | інформатика | en_US |
dc.subject | учитель початкових класів | en_US |
dc.subject | методична система | en_US |
dc.subject | методико- інформатична компетентність | en_US |
dc.title | Формування методико-інформатичної компетентності вчителя початкових класів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formation_of_methodological_and_informational_competence_of_primary_school_teachers.pdf | Формування методико-інформатичної компетентності вчителя початкових класів | 894.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.