Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6848
Назва: Classification of marketing researches on innovation product
Автори: Resler, M. V.
Реслер, Марина Василівна
Ключові слова: innovations
marketing innovations
business activity
economics
інновації
маркетингові інновації
підприємництво
економіка
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків
Короткий огляд (реферат): At present innovations appear to be an important attribute in social and economic development. At the age of globalization, with customers’ anticipations and competitive business growing up, those willing to stay afloat at the market and determined to develop (the latter being often caused by external reasons) are forced to carry out continuous innovational activity. Researches done both at a company’s level and national, as well as international levels show an essential influence to the innovational activity carried out on an individual basis and the whole of economics, too. Also, studies have improved theoretical tools of innovative business process by classifying systematizing innovation and refinement of individual classifications. This will lead to leakage of the innovation process in the company, which is a set of comprehensive, constantly–implemented in time and space of advanced scientific, technical, technological, organizational, socio–economic and environmental changes that lead to increased efficiency of the enterprise.
Опис: Resler M. V. Classification of marketing researches on innovation product / M. V. Resler // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики : збірник наукових праць. – Харків, 2017. – Випуск 1(22). – C.210-217
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6848
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Classification_of_marketing_researches_on_innovation_product.pdfClassification of marketing researches on innovation product817.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.