Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6869
Назва: | Роль профорієнтаційної роботи в школі у формуванні свідомого професійного вибору |
Автори: | Іванова, В. В. |
Ключові слова: | профорієнтаційна робота школи професійний вибір |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й емпірично перевірити роль профорієнтаційної роботи у підготовці старшокласників до професійного самовизначення. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати стан проблеми в теорії й практиці профорієнтаційної роботи загальноосвітніх навчальних закладів. 2. Провести емпіричне дослідження та проаналізувати його результати. 3. Скласти рекомендації щодо створення соціальнопсихологічних умов підготовки старшокласників у виборі професії під час профорієнтаційної роботи. |
Опис: | Ісак Н. Е. Роль профорієнтаційної роботи в школі у формуванні свідомого професійного вибору [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / Н. Е. Ісак ; наук.кер. Б.В. Барчі. – Мукачево : МДУ, 2019. – 74 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6869 |
Розташовується у зібраннях: | Untitled |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The_ role_ of_ career_ guidance_ work_ in_ school_ in_ the_ formation_of_ conscious _professional_ choice.pdf | The role of career guidance work in school in the formation of conscious professional choice | 719.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.