Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6869
Назва: Роль профорієнтаційної роботи в школі у формуванні свідомого професійного вибору
Автори: Іванова, В. В.
Ключові слова: профорієнтаційна робота
школи
професійний вибір
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й емпірично перевірити роль профорієнтаційної роботи у підготовці старшокласників до професійного самовизначення. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати стан проблеми в теорії й практиці профорієнтаційної роботи загальноосвітніх навчальних закладів. 2. Провести емпіричне дослідження та проаналізувати його результати. 3. Скласти рекомендації щодо створення соціальнопсихологічних умов підготовки старшокласників у виборі професії під час профорієнтаційної роботи.
Опис: Ісак Н. Е. Роль профорієнтаційної роботи в школі у формуванні свідомого професійного вибору [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / Н. Е. Ісак ; наук.кер. Б.В. Барчі. – Мукачево : МДУ, 2019. – 74 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6869
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ role_ of_ career_ guidance_ work_ in_ school_ in_ the_ formation_of_ conscious _professional_ choice.pdfThe role of career guidance work in school in the formation of conscious professional choice719.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.