Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6870
Назва: | Психологічні аспекти шкільного булінгу |
Автори: | Карпинець, В. О. |
Ключові слова: | шкільний булінг прояви шкільного булінгу формування колективу |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження: теоретично обґрунтувати те емпірично дослідити психологічні аспекти шкільного булінгу. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати теоретичні засади булінгу у сучасній психологічній літературі; 2. Розкрити психологічні аспекти булінгу серед дітей молодшого шкільного віку; 3. Емпірично дослідити особливості прояву шкільного булінгу серед учнів початкових класів. |
Опис: | Карпинець В. О. Психологічні аспекти шкільного булінгу [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / В. О. Карпинець ; наук.кер. О.Б. Орос. – Мукачево : МДУ, 2019. – 55 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6870 |
Розташовується у зібраннях: | Untitled |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psychological _aspects_ of _school_ bullying.pdf | Психологічні аспекти шкільного булінгу [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" | 692.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.