Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6891
Titel: Swot-аналіз як сучасний інструмент дослідження маркетингової діяльності у сфері культури мистецтва
Autoren: Попович, Наталія Михайлівна
Stichwörter: swot-аналіз
інструмент дослідження маркетингової діяльності
сфера культури мистецтва
Erscheinungsdatum: 2020
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Попович Н.М. Swot-аналіз як сучасний інструмент дослідження маркетингової діяльності у сфері культури мистецтва / Н.М. Попович // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 травня 2020 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – С. 448-449
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6891
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Swot-analysis_as_ a_ modern_tool_ for_ researching_ marketing_ activities_ in_ _field_ of_ art_ culture_.pdfSwot-аналіз як сучасний інструмент дослідження маркетингової діяльності у сфері культури мистецтва860.65 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.