Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6891
Title: Swot-аналіз як сучасний інструмент дослідження маркетингової діяльності у сфері культури мистецтва
Authors: Попович, Наталія Михайлівна
Keywords: swot-аналіз
інструмент дослідження маркетингової діяльності
сфера культури мистецтва
Issue Date: 2020
Publisher: МДУ
Description: Попович Н.М. Swot-аналіз як сучасний інструмент дослідження маркетингової діяльності у сфері культури мистецтва / Н.М. Попович // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 травня 2020 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – С. 448-449
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6891
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Swot-analysis_as_ a_ modern_tool_ for_ researching_ marketing_ activities_ in_ _field_ of_ art_ culture_.pdfSwot-аналіз як сучасний інструмент дослідження маркетингової діяльності у сфері культури мистецтва860.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.