Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6926
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевдінь, Д.Й. | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-24T14:20:15Z | - |
dc.date.available | 2020-06-24T14:20:15Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6926 | - |
dc.description | Гевдінь, Д. Й. Соціально-психологічний вплив засобів масової комунікації на рівень агресії підлітків [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / Д. Й. Гевдінь ; наук.кер. С.Й. Костю. – Мукачево : МДУ, 2019. – 66 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження - полягає у теоретичному розкритті та емпіричному дослідженні соціально-психологічного впливу засобів масової комунікації на рівень агресії підлітків. Відповідно до мети дослідження були поставлені такі основні завдання: 1.Охарактеризувати психологічні особливості агресивності у підлітковому віці. 2. Проналізувати соціально-психологічний вплив засобів масової комунікації на рівень агресії підлітків 3. Емпірично дослідити соціально-психологічний вплив засобів масової комунікації на рівень агресії підлітків. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | рівень агресії підлітків | en_US |
dc.subject | соціально-психологічний вплив | en_US |
dc.subject | засоби масової комунікації | en_US |
dc.title | Соціально-психологічний вплив засобів масової комунікації на рівень агресії підлітків | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Socio-psychological_ influence_ of_ mass_ media_ on_ the _level_ of_ aggression_ of _adolescents_.pdf | Соціально-психологічний вплив засобів масової комунікації на рівень агресії підлітків [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" | 688.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.