Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6927
Titel: Феномен інформаційного стресу як основна проблема дезадаптації студентів-першокурсників
Autoren: Кричфалушій, М.-М.А.
Stichwörter: феномен інформаційного стресу
основна проблема дезадаптації
студенти-першокурсники
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: Метою дослідження є виявлення особливостей процесу адаптації студентів-першокурсників, аналіз етіологічних і симптоматичних складових та діагностика студентської дезадаптації, а також пошук ефективних засобів психологічного забезпечення психічного здоров’я у середовищі студентської молоді. Відповідно до сформульованої мети були розроблені такі завдання дослідження: 1. Розглянути типові проблеми психологічної адаптації студентів до умов навчання у вищому закладі освіти; 2. Дослідити етіологічні та симптоматичні складові дезадаптаційної поведінки студентів-першокурсників 3. Визначити вплив інформаційних стресів на процес адаптації до умов навчання у вищому закладі освіти 4. Провести дослідження наявності проявів дезадаптації та інформаційного стресу у студентів-першокурсників.
Beschreibung: Кричфалушій, М.-М.А. Феномен інформаційного стресу як основна проблема дезадаптації студентів-першокурсників [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / М.-М.А. Кричфалушій ; наук.кер. Т.Д. Щербан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 70 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6927
Enthalten in den Sammlungen:Untitled

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The_ phenomenon_ of_ information_ stress_ as_ the_ main_ problem_ of_ maladaptation_ of_freshmen.pdfФеномен інформаційного стресу як основна проблема дезадаптації студентів-першокурсників [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія"615.82 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.