Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6928
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зданевич, Л. В. | - |
dc.contributor.author | Курило, Олександра Йосипівна | - |
dc.contributor.author | Попович, Оксана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-25T07:22:17Z | - |
dc.date.available | 2020-06-25T07:22:17Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6928 | - |
dc.description | Зданевич Л. В. Розвиток творчого потенціалу майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки / Л. В. Зданевич, О. Й. Курило, О. М. Попович // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». - 2019. - Вип.18, Том 1. - С.187-190 | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена одній з актуальних проблем підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти – розвитку творчого потенціалу майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки. Зазначено, що розвиток творчої особистості загалом і вихователя закладу дошкільної освіти зокрема є надзвичайно важливим завданням закладів вищої освіти, оскільки від цього значною мірою залежить розвиток творчої особистості вихованців – дітей дошкільного віку, творче зростання яких можливе у взаємодії з творчим розвитком вихователя. Розкривається сутність таких понять, як особистість, творчість і творчий потенціал особистості. Авторами проведено ґрунтовний аналіз зазначених дефініцій і на цій основі представлено визначення творчого потенціалу майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Творчий потенціал особистості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти розглядається як внутрішнє джерело активності, здатність до саморозвитку в умовах творчої діяльності у процесі професійної діяльності. Визначено, що формування творчого потенціалу майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти відбувається у процесі оволодіння способами професійної діяльності та механізмами опанування нею задля успішного її виконання. Підвищенню ефективності професійної підготовки фахівців системи дошкільної освіти через створення простору для творчого самовизначення викладачів і студентів, розвитку в них здатності до самовдосконалення, опанування засобами творчого підходу до роботи сприяє педагогічна творчість. Відзначено, що досліджуваний феномен не є сталим показником особистості педагога, а перебуває в постійному русі, формується на основі накопиченого ним творчого і соціального досвіду, психолого-педагогічних і предметних знань, нових ідей, умінь і навичок, що дозволяють знаходити і застосовувати оригінальні рішення, новаторські форми та методи і тим самим удосконалювати виконання своїх професійних функцій. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.subject | творчість | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.subject | творчий потенціал особистості | en_US |
dc.subject | майбутні вихователі закладів дошкільної освіти | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.title | Розвиток творчого потенціалу майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Development _of_ creative_ potential _of_ future _educators_ of_ preschool_ educational_ institutions_ in _the_ process.pdf | Розвиток творчого потенціалу майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки | 841.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.