Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6935
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопович, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-06-26T09:58:52Z-
dc.date.available2020-06-26T09:58:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6935-
dc.descriptionПопович О. М. Механізм практичної побудови сенсорно збагаченого середовища для дітей раннього віку в умовах родини та закладу освіти / О. М. Попович // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 71. – С. 196-201en_US
dc.description.abstractЗакцентовано увагу на характеристиці сенсорно збагаченого середовища, яке є сукупністю умов (у закладі, родині), що максимально сприяють особистісному розвитку дітей у значущій для них діяльності. Розкрито сутність і зміст наукових дефініцій «освітній простір», «сенсорно збагачене середовище». З’ясовано механізм практичної побудови сенсорно збагаченого середовища, який має свої особливості. Створення культурного сенсорно збагаченого середовища в закладі та в родині, на нашу думку, буде забезпечувати: оптимальне сенсорне навантаження на дитину з метою захисту від утоми сенсорними стимулами; створення умов для сенсорного розвитку; взаємодію з родиною щодо забезпечення повноцінного сенсорного розвитку дитини; вільний час, передбачений для дитини впродовж дня. Структуру сенсорно збагаченого середовища в закладі дошкільної освіти розглядаємо як багатокомпонентну систему, що складається з таких елементів, як-от: мета створення сенсорно збагаченого середовища (для чого створювати?); зміст сенсорно збагаченого середовища (у чому єдність елементів цілого?); форми, методи, прийоми (як використовувати?); педагог і батьки (хто створює?); дитина (хто викорис- товує?). Визначено, що нормативними параметрами сенсорно збагаченого середовища є такі: сенсорна насиченість; відкритість до змін, своєрідна незавершеність, яка «запрошує» дитину до активного «добудування» сенсорно збагаче- ного середовища, діалогічний режим функціонування; небуденність; контрастність; чітка оформленість предметносередовищних і предметно-просторових джерел сенсорного розвитку; різноманітність, оригінальність; багатофунк- ціональність; пристосованість до потреб спільної практичної діяльності дитини і дорослого.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаen_US
dc.subjectдіти раннього вікуen_US
dc.subjectсередовищеen_US
dc.subjectсенсорна культураen_US
dc.subjectсенсорно збагачене освітнє середовищеen_US
dc.subjectсенсорний розвиток дитиниen_US
dc.subjectродинаen_US
dc.subjectзаклад освітиen_US
dc.subjectосвітній простірen_US
dc.subjectпредметно-середовищний підхідen_US
dc.titleМеханізм практичної побудови сенсорно збагаченого середовища для дітей раннього віку в умовах родини та закладу освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_ mechanism _of _practical _construction_ of _sensory-enriched _environment _for_ young_ children_ in _the_ family _and_ educational_ institution.pdfМеханізм практичної побудови сенсорно збагаченого середовища для дітей раннього віку в умовах родини та закладу освіти905.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.