Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6941
Title: | Психологічні умови подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку |
Authors: | Ремез, Ю.О. |
Keywords: | психологічні умови особистісна тривожність діти молодшого шкільного віку |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | МДУ |
Abstract: | Мета дослідження - виявити основні фактори виникнення та розвитку тривожності молодших школярів у процесі навчальної взаємодії. Методи дослідження: теоретичні: аналіз і систематизація літературних джерел з теми дослідження; емпіричні: психодіагностичні методи, а саме: з метою виявлення шкільної та особистісної тривожності методика «Вимірювання рівня тривожності Тейлора», «Оцінка рівня шкільної тривожності Філіпса». Для досягнення поставленої мети були визначені наступні завдання: 1. Проаналізувати і систематизувати теоретичні джерела з розглянутої проблеми. 2. Виявити психологічні причини тривоги. 3. Розглянути феномен тривожності у різних наукових підходах. 4. Дослідити особливості прояву тривожності в дітей молодшого шкільного віку і встановити причини підвищеної тривожності. |
Description: | Ремез Ю.О. Психологічні умови подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дипломна робота ОС «Бакалавр» напр. підгот. 6.030103 Практична психологія / Ю.О. Ремез; наук.кер. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2020.- 51 с. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6941 |
Ebben a gyűjteményben: | Untitled |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Psychological_ conditions_ for_ overcoming_ personal_ anxiety_ in_children_ of_ primary_school_ age_.pdf | Психологічні умови подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дипломна робота ОС «Бакалавр» напр. підгот. 6.030103 Практична психологія / Ю.О. Ремез; наук.кер. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2020.- 51 с. | 768.92 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!