Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6951
Назва: Зв'язок між показниками інтелекта та підвищеною тривожністю школяра
Автори: Корнієнко, Інокентій Олексійович
Зайцева, Тетяна Андріївна
Ключові слова: інтелект
тривожність
вербальний інтелект
невербальний інтелект
особистість школяра
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема шкільної тривожності у контексті розвитку інтелекту школярів, доводиться наявність сильної оберненої залежності між показниками тривожності та інтелекту молодших школярів та перевіряється їх детермінаційний зв’язок за допомогою методів математичної статистики, а саме: кореляційного і регресійного аналізів, фіксуються прояви тривоги дітей молодшого шкільного віку. Аналізується роль високої тривожності дітей молодшого шкільного віку у становленні багатьох шкільних труднощів, що обумовлюють формування різноманітних негативних психологічних змін.
Опис: Корнієнко І. О. Зв'язок між показниками інтелекта та підвищеною тривожністю школяра / І. О. Корнієнко, Т. Зайцева // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. – Мукачево, 2019. – Випуск 1(9). – С.238-242
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6951
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Relationship_between_IQ_and_high_school_anxiety.pdfЗв'язок між показниками інтелекта та підвищеною тривожністю школяра772.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.