Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6951
Назва: | Зв'язок між показниками інтелекта та підвищеною тривожністю школяра |
Автори: | Корнієнко, Інокентій Олексійович Зайцева, Тетяна Андріївна |
Ключові слова: | інтелект тривожність вербальний інтелект невербальний інтелект особистість школяра |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема шкільної тривожності у контексті розвитку інтелекту школярів, доводиться наявність сильної оберненої залежності між показниками тривожності та інтелекту молодших школярів та перевіряється їх детермінаційний зв’язок за допомогою методів математичної статистики, а саме: кореляційного і регресійного аналізів, фіксуються прояви тривоги дітей молодшого шкільного віку. Аналізується роль високої тривожності дітей молодшого шкільного віку у становленні багатьох шкільних труднощів, що обумовлюють формування різноманітних негативних психологічних змін. |
Опис: | Корнієнко І. О. Зв'язок між показниками інтелекта та підвищеною тривожністю школяра / І. О. Корнієнко, Т. Зайцева // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. – Мукачево, 2019. – Випуск 1(9). – С.238-242 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6951 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Relationship_between_IQ_and_high_school_anxiety.pdf | Зв'язок між показниками інтелекта та підвищеною тривожністю школяра | 772.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.