Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6956
Назва: Професіоналізм педагогічної діяльності як предмет наукового дослідження
Автори: Мочан, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: професіоналізм
педагогічний професіоналізм
професіоналізм педагогічної діяльності
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено домінуючі підходи до розкриття змісту поняття «професіоналізм» та «педагогічний професіоналізм» в науковій літературі. Акцентовано увагу на тому, що професіоналізм це поєднання професіоналізму особистості і професіоналізму педагогічної діяльності, що зумовлює його становлення як професіонала, здатного до саморозвитку, самореалізації, трансцендентного виходу на якісно новий рівень діяльності.
Опис: Мочан Т. М. Професіоналізм педагогічної діяльності як предмет наукового дослідження / Т. М. Мочан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. – Мукачево, 2019. – Випуск 1(9). – С.97-99
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6956
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Professionalism_of_pedagogical_activity_as_a_subject_of_scientific_research.pdfПрофесіоналізм педагогічної діяльності як предмет наукового дослідження744.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.